arrow_back  Проекти

Вибори до Київської міської ради

Advertising

Володимир Шацьких — український політик-початківець, титулований борець, який після завершення спортивної кар'єри перейшов на тренерську роботу. Розвинені менеджерські та комунікативні навички, інтерес до розвитку столиці, вміння ставити та досягати цілей дозволили Володимиру претендувати на посаду депутата Київської міської ради.

Задача

Вибори до Київської міської ради проходили 25 жовтня 2020 року за відкритою пропорційною системою. Свої уподобання виборці висловлювали як на адресу політичних партій, так і щодо їхніх представників у кожному окрузі. Володимир Шацьких був №1 у списку партії «Слуга народу» у Шевченківському районі Києва.

Завдання рекламної агенції полягало в тому, щоб забезпечити кандидату високу впізнаваність у рамках округу, тим самим мотивуючи симпатиків «Слуги народу» висловити підтримку саме цьому кандидату від партії.

Рішення

Проаналізувавши загальну виборчу стратегію партії та наголосивши на персональних якостях кандидата, було прийнято рішення висвітлювати його вустами проблеми району. Також для збільшення впізнаваності кандидата по округу в мережі було запущено кампанію із серії банерів із креативними закликами: «Напиши колишній, хай голосує за Шацьких», «Подзвони мамі, хай голосує за Шацьких», «Нагадай свекру, щоб голосував за Шацьких».

Інструменти:

  • Youtube-канал кандидата
  • Банерна реклама в месенджерах
  • контекстна реклама
  • SMM

Результати

Активне онлайн-просування було запущено в останні кілька тижнів перед місцевими виборами-2020. Цього виявилося достатньо, аби Володимир Шацьких обійшов конкурентів округом і посів перше місце серед усіх кандидатів від партії «Слуга народу».

Напишіть нам