arrow_back  Проекти

Вперше в Україні: онлайн-вступ

Advertising

За всі роки незалежності в Україні був лише один формат вступу до ЗВО для здобуття вищої освіти — особиста присутність та офлайн-подання документів. У зв'язку з карантином наша агенція спільно з Міжрегіональною Академією управління персоналом (МАУП) розробила нову послугу — вступ онлайн. Проблема полягала лише в тому, що ринок для цього продукту не існував.

Задача

Створити серед ЦА ринок під нову послугу, встановити чіткий взаємозв'язок між брендом МАУП та можливістю вступити онлайн.

Рішення

Протягом п'яти днів після введення загальнонаціонального локдауну були розроблені:

  • механізм та форми подання документів онлайн;
  • інструкція з вступу онлайн, з наступним розміщенням на сайті Академії в якості посадкової сторінки;
  • банери КМС, оголошення для пошукової реклами, пости для соціальних мереж;
  • на шостий день локдауну було розпочато рекламну кампанію.

Канали:

  • Google (переважно КМС, тому що запити щодо вступу онлайн були відсутні. Пошукова реклама демонструвалася за загальними запитами, пов'язаними зі здобуттям вищої освіти, спеціальностями тощо);
  • YouTube;
  • Facebook;
  • Instagram;
  • Viber;
  • WhatsApp;
  • ключові освітні портали: Освіта та Education.

Результат

Цінності досягнень:

  • очевидне збільшення прибутків Академії;
  • підвищення мобільності абітурієнтів, полегшення процесу вступу до ЗВО;
  • розширення географії вступників, нові можливості для здобуття вищої освіти жителями населених пунктів зі складною логістикою;
  • створення довгострокової нової «точки входу» клієнта (студента), поряд із існуючими.

Число вступників зросло на 72,5%

порівняно з аналогічним періодом попереднього року, за такого ж рекламного бюджету.

Напишіть нам