arrow_back  Проекти

Tchibo coffee brand

Branding / Advertising

Tchibo — мультибренд з Гамбурга, входить у топ найпопулярніших виробників кави в Німеччині. Продукти бренду успішно продаються в Австрії, Швейцарії, Франції та десятках інших країн.

Сьогодні ми допомагаємо Tchibo збільшити впізнаваність бренду на українському ринку.

Задача

Забезпечення диджитал-підтримки бренду під час запуску першої масштабної медіа-кампанії. А саме:

  • створення сторінки у Facebook;
  • наповнення її унікальним контентом, що відповідає інтересам аудиторії та політиці бренду;
  • досягнення необхідного KPI для першого кварталу 2020 року.

Рішення

  1. Ми створили та оформили сторінку відповідно до бренд-буку Tchibo.
  2. Використали продуману контент-стратегію.
  3. Згенерували інтерактиви, що залучають, та інші активності для залучення та утримання уваги користувачів.
  4. Провели розіграш «Річний запас кави» для збільшення числа підписників та зростання лояльності до бренду.

Інструменти:

  • контент-маркетинг;
  • залучаючий креатив;
  • розіграші.

Результати

Наша стратегія дозволила отримати KPI в 3 рази більше, ніж було заплановано на 1 квартал 2020 року.

Приріст підписників спільноти Tchibo Ukraine у Facebook за 3 місяці: 0 -> 6 000.

Результати розіграшу «Річний запас кави» — коментарів: 20 тис.

Нових підписників: 4200

Напишіть нам