Tchibo coffee brand
Tchibo — мультибренд з Гамбурга, входить у топ найпопулярніших виробників кави в Німеччині. Продукти бренду успішно продаються в Австрії, Швейцарії, Франції та десятках інших країн.
Сьогодні ми допомагаємо Tchibo збільшити впізнаваність бренду на українському ринку.
Задача
Забезпечення диджитал-підтримки бренду під час запуску першої масштабної медіа-кампанії. А саме:
- створення сторінки у Facebook;
- наповнення її унікальним контентом, що відповідає інтересам аудиторії та політиці бренду;
- досягнення необхідного KPI для першого кварталу 2020 року.
Рішення
- Ми створили та оформили сторінку відповідно до бренд-буку Tchibo.
- Використали продуману контент-стратегію.
- Згенерували інтерактиви, що залучають, та інші активності для залучення та утримання уваги користувачів.
- Провели розіграш «Річний запас кави» для збільшення числа підписників та зростання лояльності до бренду.
Інструменти:
- контент-маркетинг;
- залучаючий креатив;
- розіграші.
Результати
Наша стратегія дозволила отримати KPI в 3 рази більше, ніж було заплановано на 1 квартал 2020 року.
Приріст підписників спільноти Tchibo Ukraine у Facebook за 3 місяці: 0 -> 6 000.
Результати розіграшу «Річний запас кави» — коментарів: 20 тис.
Нових підписників: 4200
Напишіть нам
Дякуємо за звернення!
Ваш запит буде оброблений протягом 24-х годин, після чого ми одразу з Вами зв'яжемося.