arrow_back  Проекти

Клініка ISIDA

Naming

Клініки ISIDA спеціалізуються на лікуванні безпліддя, акушерстві, гінекології, мамології та педіатрії. Вони об'єднують стаціонар та три амбулаторно-поліклінічні центри.

Задача

Клініка ISIDA відома на українському ринку. Перед Teaser стояло непросте завдання: суттєво знизити вартість конверсій, а також збільшити залучення у Facebook для європейських клієнтів.

Рішення

Проаналізувавши ситуацію, було розроблено контент-стратегію, орієнтовану на зростання залученості (ER) в органічному охопленні, а також були оптимізовані платні джерела конверсій (PPC).

Інструменти:

  • контент-маркетинг
  • Youtube
  • лендинги регіональними мовами і на регіональних доменах
  • КМС
  • контекстна реклама.

Результати

Вже через 2 місяці роботи показник ER у Facebook зріс із 4,05% до 47,42% (органічне охоплення). Завдяки новій стратегії щомісячний приріст підписників збільшився на 1,76%.

Приріст підписників з 0,06% до 1,76%

Зменшення вартості конверсії з 20-30 грн до 1,14 грн

Напишіть нам